#UPDATE# mbt.Coronavirus

23-04-2020 13:17

Geachte besturen,

Naar aanleiding van de besluiten van de regering betreffende de corona-maatregelen het volgende:

Tot 1 september zijn wedstrijden niet toegestaan en dit betekent dan tevens dat er in 2020 geen kampioenschappen zullen zijn.

Vanwege de handhaving van de besluiten dat men niet met meer dan 3 personen samen mag zijn en dat men thuis moet blijven tot 19 mei is het ook niet mogelijk om trainingen te organiseren. We zullen dus tot 19 mei moeten afwachten of er daarna mogelijkheden zijn om te trainen. Het is wel te verwachten dat men ook na 19 mei de anderhalve-meter-afstand handhaaft dus misschien kunt u daar alvast eens over nadenken hoe u dat kunt aanpakken. Tevens kunt u later contact opnemen met uw gemeente om  te vragen wat er mogelijk en toegestaan is zodat u daar later geen problemen mee krijgt.

Wat betreft de meting van 1 juni, wij wachten af wat de besluiten van de regering zullen zijn op 19 mei, gaan onderzoeken of een meting met anderhalve meter afstand mogelijk is en zullen dan beslissen wat we met de meting gaan doen, doorgaan of afgelasten.

Met vriendelijke groet

Namens de CvW